Tuikekaupan Käyttöohjeet

Tuiken tapahtumissa on linkki Tuikekauppaan, mutta voit toki muutenkin mennä osoiteeseen: https://holvi.com/shop/Tuikekauppa/

Tuiken järjestämät tapahtumat ovat pääsääntöisesti tarjolla myös muiden Lounaissuomen insinöörien jäsenjärjestöjen jäsenille.

Klikkaa siellä tapahtumaa, johon haluat osallistua. Tapahtuman alla on laskuri, joka kertoo montako paikkaa on jäljellä.

Klikattuasi Tuikekaupan etusivulla haluamaasi tapahtumaa, k.o. tapahtuman sivu aukeaa ja saat hieman enemmän tietoa k.o. tapahtumasta. Tällä sivulla oikealla ”lisää koriin” kohdan vieressä on myös numero 1 jota voit muuttaa 2:ksi, jos haluat osallistua Avecisi kanssa.

Mikäli saatuasi lisätietoja tapahtumasta olet edelleen halukas ilmoittautumaan mukaan klikkaa ”lisää koriin”

Myös tällä sivulla on mahdollista muuttaa osallistujien määrää.

Joissakin tilaisuuksissa Turun insinöörien jäsenet voivat saada vielä jäsenetualennuksen. Tämän alennuksen saa käyttöönsä siten, että syöttää ”Onko sinulla alennuskoodi?” kentän jälkeiseen tyhjään tilaan jäsenetukoodin ja klikkaa ”käytä”.

Jäsenetukoodin hankinta:

Mene Tuiken nettisivuille http://www.tuike.fi/jaseneksi sivun alalaidassa on kohta johon voit syöttää jäsennumerosi:

Syötettyäsi jäsennumerosi klikkaa ”Lähetä”

Mikäli et ole Tuiken jäsen palautuu tieto ”numeroa ei löydy”. Kaikkein tuoreimpien jäsentemme jäsenyyttä ei myöskään tunnisteta. Tätä kirjoitettaessa jäsenlista on päivitetty helmikuussa 2015.

Jos olet Tuiken jäsen tulee näkyviin seuraava:

Ota talteen Holvin jäsenetukoodi ,(joka tässä esimerkkitapauksessa on abc123) ja syötä se Holvin alennuskoodi kohtaan. Syötettyäsi alennuskoodin ja painettuasi ”käytä” Pääset eteenpäin klikkaamalla ”siirry maksamaan”

Eteesi avautuu sivu, jossa esitetään tapahtumakohtaisia kysymyksiä ja insinööriliiton jäsennumerosi, jotta voimme varmentaa jäsenyytesi ja sitä kautta osallistumisoikeutesi.

Eteenpäin pääsee klikkaamalla ”Jatka”

Seuraavalla sivulla sinun pitää antaa Nimesi , Maa ja sähköpostiosoite. Ole tarkkana, että kirjoitat sähköpostiosoitteesi oikein, sillä tulet saamaan tilausvahvistuksen antamaasi osoitteeseen. Laita myös rasti ruutuun ”Olen tarkastanut, että sähköposti……”. Eteenpäin pääset klikkaamalla ”Tallenna & jatka”

Vasemmalla näkyy nyt antamasi tiedot ja oikealla on linkkejä maksupalvelun tarjoajien sivuille. Valitse näistä itsellesi sopivin. Klikkaamalla oman pankkisi kohtaa siirryt oman pankkisi sivuille, jossa voit suorittaa maksun. Apua nettipankin käytössä voit tiedustella omalta pankiltasi.